joi, 3 septembrie 2009

To blog or not to blog?

Boogie Man şi-a luat o mică vacanţă în ceea ce priveşte blogul, având câte ceva de rezolvat. Când şi-a strâns lucrurile, m-a lăsat în grija acestui blog cu o invitaţie pe care abia astăzi am acceptat-o, m-am tot gândit dacă e bine sau nu să invadez spaţiul cuiva cu vorbele mele. Într-un final, azi, acum, am acceptat.

E prima urmă feminină aici, prin urmare, orice aş spune va rămâne specială prin simplul fapt că e prima. Precum filmele, întotdeauna prima parte este mai bună decât celelalte (exemplu: "Banlieue 13" este mai reuşit decât "Banlieue 13 Ultimatum").

N-am să pătez acest loc cu urmele mele de pantofi, poate doar conotativ vorbind.

Uite, în timpul în care eu voi viziona un film, vă las să vă acomodaţi cu ideea că fac parte din acest blog.
Apoi voi scrie despre acel film despre care sigur vreţi să auziţi.
Americanii au făcut un film care pune România într-o lumină proastă.

Ne auzim curând.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentati doar ce este legat de topic. Pentru sugestii, nelamuriri etc, folositi pagina de Contact.

Blog Widget by LinkWithin
 
LinkPro - Director Web Blog Top-Director - Director Linkuri Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro

Boogie Man Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template