duminică, 13 septembrie 2009

Felicitări!

Mi-am dat peste mână până acum, nu am vrut să-i stric lui Matei plăcerea de a aduce el primul în discuţie medalia primită (pentru proiectul la Energetică). Ştiam de existenţa ei de o săptămână şi câteva gânduri îmi gâdilau degetele să scriu o postare cu felicitări. Acum îmi permit, gata, deja a spart el gheaţa.

Îi dăruiesc cele mai frumoase felicitări, gânduri de bine şi succes pe mai departe. Este meritul lui.
Matei, să ne trăieşti şi să excelezi în continuare în domeniul energetic şi nu numai!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentati doar ce este legat de topic. Pentru sugestii, nelamuriri etc, folositi pagina de Contact.

Blog Widget by LinkWithin
 
LinkPro - Director Web Blog Top-Director - Director Linkuri Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro

Boogie Man Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template