luni, 21 septembrie 2009

Goală şi/sau precară :)



Vocea mea primează
Ca-ntr-o dimineaţă prea-vitează
Te vad goală, imi stai'n poală
Ochii tai strigoi, plăpând
Ademenindu-mi-i pe-a mei, c-o privire răsunatoare
Reflectându-ţi propriul chip, ca-ntr-un lac de vara noaptea, sub lumina lunii falnice
Ce vegheaza asupra ta
Iar apoi ... 'ţi aprinzi o ţigară ce te bântuie-n plămani
Apoi alta si inca alta ... pufaieli interminabile
Contopindu-se cu frigul ce s-a aşternut precar.
(Boogie Man)

Remake:

Vocea ta mă strigă surd
însă vocea mea primează,
te văd goală în amiază,
îmi stai’n poală, incă nud…

Ochii tăi strigoi, plăpând,
se tot zbat ademenind
o privire ce venind,
mă reflectă. Dar flămând…

Timpul curge, tainice
pufăieli se contopesc,
raza lunii falnice
printre noi tot rătăcesc.

(Andrei Pavel)

3 comentarii:

Andrei Pavel on 21 septembrie 2009 la 01:51 spunea...

ce se intampla tarziu in noapte :))

Boogie Man on 21 septembrie 2009 la 01:59 spunea...

avem si noi o etate
deci sa fie prosperitate :))))

Zenna on 21 septembrie 2009 la 14:25 spunea...

ok, te-am adăugat în blogroll :)

Trimiteți un comentariu

Comentati doar ce este legat de topic. Pentru sugestii, nelamuriri etc, folositi pagina de Contact.

Blog Widget by LinkWithin
 
LinkPro - Director Web Blog Top-Director - Director Linkuri Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro

Boogie Man Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template