sâmbătă, 13 iunie 2009

Banner Exchange


29 comentarii:

Dama de te pică on 28 august 2009, 21:39 spunea...

Gata. Am adaugat si eu banner-ul tau.
:)

adizzy on 15 septembrie 2009, 14:28 spunea...

cu un asa banner fain cum sa nu fac schimb ;)

Pisi on 23 septembrie 2009, 00:25 spunea...

ok, te adaug imediat in blogroll

Andrea on 24 septembrie 2009, 22:44 spunea...

buna!oke..:) te adaug la blogroll..si eventual si banner-ul.:)

lungimedeunda on 24 octombrie 2009, 23:26 spunea...

te-am adăugat în blogroll numai dun cauză că-mi place blogul tău:>

flaiu on 25 octombrie 2009, 12:16 spunea...

am adaugat link`ul si banner`ul tau :)

lifenofantasy on 20 noiembrie 2009, 10:49 spunea...

esti tare frate :) te'am adaugat la blogroll :D

Anonim spunea...

Buna ziua,
Doriti link-exchange ?
Nume : Emoticoane Craciun
Url : http://totulok.com/emoticoane-mess/xmas-de-craciun/
Astept un Email. totulok@yahoo.com
Bafta!

Gabriel Ionut on 16 decembrie 2009, 12:08 spunea...

Sunteti interesati sa facem schimb de link :) mentionez ca am zilnic 2000 de vizite http://www.wta.ro/12688stats_index :)


Astept raspuns din partea voastra pe mail sau blog-ul meu :)


Blog personal : http://www.baiatulciudat.wordpress.com

Cosmin on 24 ianuarie 2010, 18:34 spunea...

Salut!

Vreau si eu un banner exchange, eu te-am adaugat deja. Codul banneru-lui meu il gasesti pe blogul meu la sectiunea link exchange.

Multumesc anticipat!

☆Carmen☆ on 7 februarie 2010, 13:42 spunea...

tiam pus bannerul pe blogul meu punel si tu pe al meu...

☆Carmen☆ on 7 februarie 2010, 13:43 spunea...

blogul meu este http://terra-universul.blogspot.com/ sa pui si tu banneru meu

☆Carmen☆ on 7 februarie 2010, 13:48 spunea...

deci blog meu este http://terra-universul.blogspot.com/ am adaugat banneru tau sa stii...punel si u pe al meu scz dak tiam dat de mai multe ori commuri dar mi sa blocat calculatorul....

☆Carmen☆ on 7 februarie 2010, 17:01 spunea...

oare dc nu mai pus?:-(:-D

Boogie Man on 7 februarie 2010, 17:25 spunea...

te-am adaugat..vezi ca nu pot trimite niciun comm la tine pe blog

☆Carmen☆ on 7 februarie 2010, 17:41 spunea...

ok Multumesc

☆Carmen☆ on 7 februarie 2010, 18:13 spunea...

hmmm dc oare?:-??

Boogie Man on 7 februarie 2010, 19:01 spunea...

de la sablon probabil...incearca cu o alta tema. Sau vezi cand ai pus backgroudnu ala cu universu..poate a afectat ceva la sablon

☆Carmen☆ on 7 februarie 2010, 22:36 spunea...

am rezolvat problema!poti sa incerci sa imi lasi un comm?:D

DuuK on 26 februarie 2010, 00:28 spunea...

Daca doresti un banner exchange te rog sa ma conectezi la mine pe site. O seara buna !

Muzicologu on 26 februarie 2010, 00:31 spunea...

Daca doresti un banner exchange te rog sa ma conectezi la mine pe site. O seara buna !

rms on 12 martie 2010, 21:56 spunea...

sunt interesat si eu de banner exchange...
eu l-am adaugat deja pe al tau...

rms on 17 martie 2010, 00:22 spunea...

???

cercel06 on 25 martie 2010, 12:58 spunea...

salut schimb de link cu www.filmevoir.com filme online aici www.filmevoir.com/linkex

aschiutta on 23 aprilie 2010, 01:12 spunea...

vrei sa facem un schimb de link-uri ? Adresa mea: www.aschiutta.com , nume: aschiutta`s blog. Anunta-ma daca vrei sa te adaug la blogroll

Neacsu Alex on 24 mai 2010, 21:41 spunea...

sal...am vazut blogul tau si mi-a placut

doresti sa facem link/banner exchange?

daca doresti intra aici http://alexneacsu.blogspot.com/p/pentru-link-exchange-click.html si lasa-mi un comentariu..nu uita sa precizezi si blogul tau. ms

Neacsu Alex on 30 mai 2010, 23:16 spunea...

sal...am vazut site-ul tau si mi-a placut

doresti sa facem banner exchange?

daca doresti intra aici http://alexneacsu.blogspot.com/p/pentru-link-exchange-click.html si lasa-mi un comentariu..nu uita sa precizezi si site-ul tau. ms

nideleacristian on 9 august 2010, 19:17 spunea...

Buna ziua.
Ma numesc Nidelea Cristian, administratorul directorului web www.edelbeta.ro.

Va propun un schimb de link-uri. Va pot promova blogul prin introducerea lui la rubrica Parteneri, in cadrul directorului.

In schimb as dori sa plasati la dvs. in blogroll urmatorul link:

Titlu - Web design
url - http://www.nidweb.ro

Daca sunteti de acord, va rog sa ma contactati la nideleacristian@gmail.com cu detaliile link-ului dorit de dvs

Ionut Marin Imobiliare on 20 septembrie 2010, 18:33 spunea...

Salut, aş dori sã facem 3-way link exchange, uite pot sã-ţi ofer un link pe blogul meu http://ionut-marin-imobiliare.blogspot.com/ şi în schimb aş dori un link pentru siteul http://golf3.ro/ cu titlu Golf 3 ... dacã eşti de acord adaugã-mã te rog şi apoi trimite-mi mail la ionut@golf3.ro cu ce vrei sã aparã la mine pe blog. Mulţumesc

Trimiteți un comentariu

Comentati doar ce este legat de topic. Pentru sugestii, nelamuriri etc, folositi pagina de Contact.

Blog Widget by LinkWithin
 
LinkPro - Director Web Blog Top-Director - Director Linkuri Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro

Boogie Man Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template