joi, 3 septembrie 2009

"Smile Pretty"


Filmul începe aşa:

"Dorian Inc. Presents

Suggested by true events

..."

Deşi mă sâcâie acel "suggested" care, de obicei, era "based on true story", trec peste acest amănunt.

Filmul prezintă viaţa unei românce de 18 ani, aflată în America, care face orice pentru a nu se întoarce în ţară. Mai precis, fata locuieşte în casa unui tip trecut de 30 de ani, "iubitul" ei, căruia îi place să spună "I love you, nasty!" şi care îi face diverse fotografii ce le postează pe internet.
Nu ştiu cât de "suggested by true events" este filmul însă nu e greu de crezut.

Calitatea este una proastă. Chiar foarte proastă.
Efectele sonore asigurate de Mark Hart sunt aproape inexistente; iar cele care sunt mai mult decât anemice nu le pot caracteriza.
Până şi noi (eu şi alţi colegi) ne-am priceput să montăm efecte sonore pe nişte filmuleţe făcute pentru o campanie anti-drog.
Deci treaba cu filmul ăsta e jenantă.

Producător: Mike Snyder
Director: Harry Bromley-Davenport
Curioasă sunt ce au făcut oamenii ăştia, ce au păzit. Pe tot parcursul filmului se aude un gâjâit de parcă totul ar fi filmat cu o cameră normală, de nişte amatori. Zoom-ul este prost folosit iar panourile de lumină mai mult ca sigur nu au existat.

Am ajuns abia la minutul 25 şi simt că mă uit la film de mai mult de o oră. Să mă uit sau nu până la final, habar nu am dacă se merită. Lipsa efectelor sonore dă senzaţia că-i doar un filmuleţ amărât.

Poate vizionaţi voi filmul întreg, aş vrea câteva păreri.

1 comentarii:

Unknown on 10 septembrie 2009 la 19:52 spunea...

Pacat de tema filmului ca e una cat de cat interesanta ca in rest :-j ... lasa de dorit !

Uite iti recomanda sa te uiti la " Imbratisari frante " .. E interesant si sper sa-l gasesti pe internet . Eu l-am vazut in vara asta la deschiderea festivalului de film " ANONIM " :) .. Enjoy

Trimiteți un comentariu

Comentati doar ce este legat de topic. Pentru sugestii, nelamuriri etc, folositi pagina de Contact.

Blog Widget by LinkWithin
 
LinkPro - Director Web Blog Top-Director - Director Linkuri Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro

Boogie Man Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template