duminică, 30 august 2009

Clişeul "p**a mea"

Am observat ca acest clişeu este folosit din ce in ce mai des in rândul fetelor si de ce nu ... şi a baieţilor. De obicei, se foloseste la nervi, pentru simplificarea unui raspuns, ca si injuratura, semn de punctuaţie, interjecţie, termen ce defineste un loc foarte îndepartat, chiar şi ca un salut :))
Acum nu înteleg de ce folosesc ele atat de des termenu' asta ... poate ca aşa s-au învaţat, sau să para "masculine" folosind drept argou organul de copulaţie si mixţiune al bărbatului.
Câteva exemple: (nervi) de ce plm faci aşa bah ?
(simplificarea raspunsului): Cum ai scăpat de aia ?
Plm!
(înjuratură): Du-te-n plm d-aici.
(semn de punctuaţie): Am fost la cineva si plm nu l-am gasit şi plm m-am întors etc
(interjecţie): Plm! Au fost 2 inşi.
(raspuns la salut): Ce faci mah?
Plm...prin zonă
(loc foarte îndepărtat): Am fost până-n plm după bilete.

Aştept păreri din partea ambelor sexe.


P.S. O parodie la un interviu adresat lui Adrian Despot, membru al trupei Viţa de Vie
=))


3 in pula mea
Vezi mai multe video Haioase

7 comentarii:

AndreeEA on 30 august 2009 la 19:47 spunea...

Poi in plm daca asa e =)))

Boogie Man on 30 august 2009 la 20:38 spunea...

Andreea :))))

SoSheSays on 30 august 2009 la 23:15 spunea...

Mie mi se pare cu atat mai vulgar din partea fetelor si de asemenea prostesc, mai ales ca presupune simplificarea cum ai spus si tu a unui raspuns, dovada unui vocabular saracacios haha
Interesant ca ai studiat valorile sale stilistice.
Oricine injura, face parte din viata dar sa spui asta mereu, exact cum ai spus tu, devenit cliseu verbal este o inapoiere!!

Andreea on 17 septembrie 2009 la 18:06 spunea...

Am si eu prietene care folosesc vorba asta si mi se pare foarte urat sa fii fata finutza si feminina si sa scoti un asa porumbel spurcat pe gura. Se rupe toata vraja. ;))

Suntem de acord cu schimbul de link. :D

http://zahappygarden.blogspot.com
Am vrea sa aparem cu numele "Happy Garden".
Sa dai un comentariu pe blogul nostru ca sa ne anunti cu ce nume vrei sa te trecem si noi pe tine. ;)

CORA on 17 septembrie 2009 la 20:06 spunea...

Şi mai este şi un bun calmant, cu efect de descărcare a nervilor! Chiar merge :)

CORA on 17 octombrie 2009 la 02:38 spunea...

Incearca sa afli ce inseamna "hallitus pula" - ai sa fii tare mirat!

Tzi on 18 octombrie 2009 la 18:52 spunea...

Cati oameni ipocriti :-j .. Moorr de toate pitipoancele! Dupa ce ies din casa isi i-au gradele de stil si eleganta .. zambesc discret, vorbesc putin si iar zambesc, apoi se duc in club unde nu este necesar sa deschida gura .. dau din ce le-a inzestrat Dumnezeu sau doctorul, astepta complimente de la toti "gelatii" care le doresc cu un singur scop.Insetate dupa admiratie si faima.
Desigur ca baietii le prefera ... pe post de mobila noua ,de firma.Sunt bune de pus la expozitie si cum ramane cu iubirea, cu intelegerea, cu respectul , cu schimbul de experiente in fine cu umanitatea... Eii , pe dracu` cine are nevoie de asa ceva, nu? Baietii au nvenoie de "o floare" langa ei pentru a fi mandri:"-mama ce .... mi-am tras". Cine are nevoie de o prietena care gandeste, care sa foloseasca in loc de punct plm? .. Va dati seama , ce rusinee sa spui ce gandesti sau ce simiti .. sa te exprimi liber.Nu frate, trebuie sa ii impresionezi pe cei din jur sa le demonstrezi cat de bine crescuta esti.
Asa ca. baieti cautati fetitele cu posetute roz, cu parul tapat, alea cu fete de papusi si mers de manechinuite..doar asa ve-ti atinge culmea fericirii.. si daca nu gasiti una luati-va o papusa gonflabila e cam acelasi lucru
Noi astia carora nu ne pasa ce crede x-ulescu despre noi .. suntem bine asa sinceri si liberi in expresivitate :)) voi inghititi in sec , zambiti si injurati in gand .. E si asta o treaba!!

Trimiteți un comentariu

Comentati doar ce este legat de topic. Pentru sugestii, nelamuriri etc, folositi pagina de Contact.

Blog Widget by LinkWithin
 
LinkPro - Director Web Blog Top-Director - Director Linkuri Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro

Boogie Man Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template