marți, 25 august 2009

Another Award :)


L-am primit de la Boogie Bubble pentru postarea de mai jos. Cred ca i-a placut.
Avem şi nişte reguli ale premiului:
  1. trimite'mi'l înapoi - daca ma numeri printre prietenii tai
  2. nici o trimitere... mai ai încă de lucru la relația ta cu ceilalți;
  3. 2 trimiteri...ești amabila, dar ai nevoie sa te exteriorizezi;
  4. 4 trimiteri...ti'ai ales bine prietenele;
  5. 6 trimiteri... ești dintre cei mai populari, și acesta este probabil motivul pentru care ești în lista mea!
Premiul merge mai departe, către:


3 comentarii:

Ana-Maria on 25 august 2009 la 16:00 spunea...

Multumesc,omule!Considera ca deja l-am returnat catre tine si am sa te linkuiesc in postare!:))

Ioana Radu on 25 august 2009 la 16:51 spunea...

Iti multumesc ca m-ai inclus printre premiantii tai :x
Si, pentru ca nu aveam cum sa omit, te-am premiat si eu. Cu toata stima.

Razvan. on 25 august 2009 la 19:37 spunea...

ti-am mai zis... sunt egoist :D
merci frumos pentru premiu :)

Trimiteți un comentariu

Comentati doar ce este legat de topic. Pentru sugestii, nelamuriri etc, folositi pagina de Contact.

Blog Widget by LinkWithin
 
LinkPro - Director Web Blog Top-Director - Director Linkuri Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro

Boogie Man Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template