duminică, 7 februarie 2010

Poezie "feminista"


Aceasta leapsa am preluat-o de la Cora. Regulile sunt urmatoarele: postarea unei poezii despre femeie si o fotografie reprezentand feminitatea.


Ai putea fi diamantu meu,
Ce straluceste ca un curcubeu
Pe un cer colorat de stele..
Ca niste inele pentru niste "femele" :)

Totul e pustiu, mai putin noi doi...
Stam si ne privim , apoi ne cinstim
Ca asa-i frumos, mai ales ortodox
Eu stau cu paharu-n mana si astept o zana

Ea nu se arata, ca-ntr-o alta data
pentru c-a fost luata
Si apoi postata
Pe un blog...(femeia)






Asadar, leapsa merge catre:
Terra :D
Razvan
Boogie Bubble

Desigur, leapsa mai poate fi preluata de oricine doreste si pofteste. :)

6 comentarii:

Greenx on 7 februarie 2010 la 13:56 spunea...

"Eu stau cu paharu-n mana si astept o zana...buna"

p.s: reusita poezie :)

Monica on 7 februarie 2010 la 14:48 spunea...

interesante versurile:)

Boogie Bubble on 7 februarie 2010 la 16:23 spunea...

cacat. de ce la mine!?

Ioana Radu on 7 februarie 2010 la 19:13 spunea...

sa ma gandesc...
i-am promis si Monicai faptul ca voi prelua aceasta leapsa
cu poezia nu e greu, mai rea e partea in care nu gasesc o fotografie care sa reprezinte feminitatea mea

STAR on 7 februarie 2010 la 19:33 spunea...

E şi asta ceva :)

simona spunea...

eu nu pot sa vad poza :(

Trimiteți un comentariu

Comentati doar ce este legat de topic. Pentru sugestii, nelamuriri etc, folositi pagina de Contact.

Blog Widget by LinkWithin
 
LinkPro - Director Web Blog Top-Director - Director Linkuri Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro

Boogie Man Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template